3کشته و مجروح در برخورد دو سانحه رانندگی+ عکس

وقوع دو فقره تصادف رانندگی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان دو کشته و یک مجروح داشت.

سرهنگ یدالله ستوده فرمانده پلیس  راه جنوب سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف فوتی جرحی مقارن ساعت 11:30 امروز 24 فروردین 96 در  حدود 55 کیلومتری محور دلگان به ایرانشهر تصادفی بین  یک دستگاه پراید و موتورسیکلت رخ داد که بر اثر این سانحه یک نفر فوت و یک نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده است.

سرهنگ ستوده افزود: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که پس از بررسی علت تصادف از سوی کارشناسان انحراف به چپ موتورسیکلت  به نظر رسیده است.

هم چنین در تصادف دیگری مقارن ساعت 10:00 صبح امروز نیز در  حدود 155 کیلومتری محور بمپور به بم تصادفی بین  یک دستگاه وانت پیکان و کامیون رخ داد که بر اثر این سانحه یک نفر فوت میکند.

3کشته و مجروح در برخورد دو سانحه رانندگی+ عکس

مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختندکه پس از بررسی علت تصادف از سوی کارشناسان انحراف به چپ وانت پیکان به نظر رسیده است.

انحراف و تجاوز به چپ یکی از علل شایع وقوع بسیاری از تصادفات است.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.