انهدام باند سرقت از مزارع پرورش میگو در شهرستان دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی پنج نفر از اعضای یک باند سرقت از مزارع پرورش میگو دستگیر شدند.

انهدام باند سرقت از مزارع پرورش میگو در شهرستان دشتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی بیان داشت: در پي وقوع سرقت هاي سريالي از مزارعه پرورش ميگو درحوزه بخش زيارت ساحلي شهرستان دشتي در اوايل سال 96 توسط افرادي ناشناس و ايجاد جو نارضايتي در بين اهالي، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با وصول پرونده به پليس آگاهي شهرستان، تيم ويژه اي از کارآگاهان با تجربه انتخاب و با انجام اقدامات پليسي و استفاده از امكانات فني، یکی از سارقان سابقه دار به نام "ادريس- د" شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در يك عمليات منسجم و غافلگيرانه، در مخفیگاه خود در شهر بردخون دستگير و به پليس آگاهي شهرستان دشتي انتقال داده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این متهم برابر تحقيقات صورت گرفته به چهار فقره سرقت از مزارع پرورش میگو با همدستي افراد دیگر به نام های "حسين ک" ، "محمدامين ک"، "علي ج"، "سعيد ک" اعتراف کرد.

سرهنگ صیادی با بیان اینکه بلافاصله در يك عمليات همزمان و موفق تمامي متهمين دستگير، در تحقيقات صورت گرفته به بزه هاي انتسابي معترف و اموال مسروقه در مخفیگاهشان کشف شد. عنوان داشت: بازسازي صحنه با همکاری سارقان انجام و همه متهمان برابر دستور مقام قضايي با قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.