توقیف محموله مغزبادام در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی و پلیس آگاهی یک باند توزیع کالای قاچاق متلاشی و یک محموله پنج میلیاردی مغز بادام خارجی کشف شد.

توقیف محموله مغزبادام در تنگستان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان کالا، ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی، دو نفر از اعضای یک باند توزیع کالای قاچاق را شناسایی کردند که به وسیله چند دستگاه کامیون اقدام به جابه جایی انواع کالای قاچاق از استان بوشهر به سایر استان های کشور می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: یک تیم از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی با استقرار در محور سه راه "گادوی" شهرستان تنگستان و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون حامل بار که از قبل شناسایی شده و متعلق به این باند بود را متوقف کردند.

سرهنگ سهرابی افزود: با بازرسی از قسمت بار کامیون 223 کیسه 45 کیلوگرمی مغز بادام خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی که در پوشش محموله گوجه فرنگی در حال انتقال بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود: در ابتدا راننده کامیون با ارائه یک برگ بارنامه اذعان داشت که خودرو حامل گوجه فرنگی است اما در بازرسی از کامیون در زیر گوجه فرنگی ها ، مقدار 223 کیسه 45 کیلو گرمی مغز بادام خارجی فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به ارزش پنج میلیارد ریالی این محموله قاچاق عنوان داشت: در این راستا دو نفر از اعضای اصلی باند و راننده کامیون دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ ث 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.