ساری،

اختصاص تسهیلات برای کاهش سختی کار کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تسهیلات خوبی برای کاهش سختی کار کشاورزان در حوزه زراعت برنج در مکانیزاسیون در مازندران اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور حیدرپور در آئین افتتاح همزمان هفت پروژه بخش کشاورزی که در واحد پرورش مرغ مادر گوشتی شاطری در روستای زاهدکلا فریدونکنار برگزار شد افزود: با توجه به اینکه مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی در کشور مطرح است با وجود تمام مشکلات و کاستی‌هایی که وجود داشت اما بجز سرمای آذرماه سال ۹۵ که خساراتی را به بخش کشاورزی وارد کرد توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

وی گفت: پرداخت تسهیلات و تزریق نقدینگی به بخش کشاورزی در سال‌های اخیر خوب بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: در دو سال گذشته در مازندران ۶ هزار انواع ماشین‌آلات به کشاورزان و متقاضیان پرداخت شد و ضریب مکانیزاسیون از ۱.۶ به ۲ رسیده است.

حیدرپور گفت: در مکانیزاسیون در کاشت محصول زراعی دارای نقص‌هایی هستیم و درصدد رفع این مشکل هستیم تا مشقت تولیدکنندگان را با مکانیزاسیون کاهش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: تسهیلات خوبی برای کاهش سختی کار کشاورزان در حوزه زراعت برنج در مکانیزاسیون در مازندران اختصاص داده شد.

وی گفت: از طرح پرورش ماهی در قفس نیز با توجه به ظرفیت‌هایی دریایی که در مازندران وجود دارد بیشتر از گذشته بهره‌مند شویم و تولید محصولات را از هفت میلیون تن به ۱۰ میلیون تن رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار