جف سشنز: کنگره باید بودجه ساخت دیوار مکزیک را در اختیار ترامپ قرار دهد

دادستان کل آمریکا وجود یک دیوار در امتداد مرز مکزیک را ضروری قلمداد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "جف سشنز"، دادستان کل آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد امیدوار است کنگره بودجه لازم برای ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک را در اختیار "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا قرار دهد.

وی گفت: می دانم که او برای دریافت این پول می جنگد و در نهایت بودجه لازم را دریافت می کند. نمی توانم تصور کنم که کنگره با تهیه بودجه لازم مخالفت کند. ما به یک دیوار احتیاج داریم. وجود یک دیوار می تواند در افزایش توانایی افسران گشت مرزی مؤثر باشد. راهش همین است. اگر این کار انجام گیرد، می توانیم امنیت را در این مرز تقویت کنیم. این یک رویداد تاریخی خواهد بود و مردم ما و افسران گشت مرزی از وجود آن خرسند می شوند.

جف سشنز همچنین با تکرار اظهارات انتقادآمیز ترامپ علیه اوباما گفت: باراک اوباما هیچ کاری برای تأمین امنیت این مرز انجام نداد. از زمان پایان ریاست جمهوری باراک اوباما تعداد افرادی که به طور غیرقانونی از این مرز وارد آمریکا می شوند 70 درصد کاهش یافته است. این یک دستاورد قابل توجه است.

ساخت دیوار مکزیک یکی از وعده های اصلی دونالد ترامپ در طول رقابتهای انتخاباتی بود. وزارت امنیت داخلی آمریکا پیش بینی کرده است که ساخت این دیوار بیش از 21 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. این درحالیست که برخی منتقدان این طرح هزینه ساخت چنین دیواری را بسیار بیشتر از این ارقام اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار