نشانی دال بر تروریستی بودن انفجارهای آلمان وجود ندارد

منابع نزدیک به دستگاه‌های اطلاعاتی آلمان اعلام کردند هیچ نشانه‌ای از ارتباط داشتن انفجارهای اخیر این کشور با تروریسم مشاهده نشده

نشانی دال بر تروریستی بودن انفجارهای آلمان وجود نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری فرانسه، خبرگزاری آلمانی «د پ آ» به نقل از منابع نزدیک به دستگاه‌های اطلاعاتی آلمان اعلام کرد تاکنون هیچ نشانه‌ای از ارتباط داشتن انفجارهای روز گذشته در مسیر حرکت اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با تروریسم مشاهده نشده است.

خبرگزاری د پ آ با استناد به این منابع اعلام کرد تاکنون هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر این که سه انفجار روی داده هنگام عبور اتوبوس حامل بازیکنان بوروسیا دورتموند، نتیجه «اقدام تروریستی» بوده است.

پلیس آلمان نیز اعلام کرد نزدیک محل انفجار بمب در سر راه اتوبوس تیم فوتبال بروسیا دورتموند شی مشکوک و یک نامه کشف کرده است.

یک افسر پلیس آلمان گفت: ما محل انفجارها را بررسی کرده‌ایم و یک شی مشکوک کشف کرده‌ایم. ما نمی‌توانیم درباره آن بیش از این حرفی بزنیم. ما همچنین یک نامه پیدا کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم محتوای آن را فاش کنیم.

­به دنبال این انفجارها، بازی تیم‌های بوروسیا دورتموند و موناکو در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به روز چهارشنبه (امروز) موکول شد. بر اثر این انفجار یکی از بازیکنان این تیم زخمی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار