ساری؛

برگزاری طرح یک شب یک خاطره در مازندران

طرح یک شب یک خاطره به صورت هفتگی در مدارس مختلف شبانه روزی مازندران و با دعوت از مدیران ارشد استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود رضا علیزاده سخنگوی آموزش وپرورش مازندران از برگزاری نخستین نشست صمیمی با دانش آموزان مناطق محروم در مدارس شبانه روزی استان خبر داد.

وی افزود: طرح یک شب یک خاطره را در مدارس مختلف شبانه روزی استان با مشارکت معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی برای مدارس دوره های اول و دوم متوسطه اجرا خواهد کرد.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر برگزاری نخستین نشست صمیمی در مدرسه متوسطه اول شهید قاسم زاده بندپی غربی گفت : این نشست در دو بخش زمانی برای ارتباط هرچه بهتر با دانش آموزان و ایجاد شرایط و امکانات بهتر تحصیلی برگزار شد.

محمود رضا علیزاده افزود : ضرورت اجرای طرح یک شب یک خاطره فراهم کردن امکانات در راستای عدالت آموزشی، ایجاد ارتباط در زمینه مدیریت زندگی در خوابگاه و تقویت روحیه نشاط و شاداب سازی محیط خوابگاهی است تا دانش آموزان سخت کوش و با استعداد مناطق دورافتاده و محروم انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیل پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در این برنامه سعی می شود دانش آموزان در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی سهم داشته باشند، گفت: مطالبات دانش آموزان با حضور مدیران شهرستان ها و مناطق مازندران پیگیری می شود.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در قالب جنگ شادی با حضور و اجرای دانش آموزان و همچنین ارتباط چهره به چهره و ایجاد شرایط برای بیان انتقادات و پیشنهادات از برنامه های اجرای طرح به شمار می آید.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار