تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی در کشور

رئیس جمهوری در سفر یکروزه به مازندران گفت: همه افراد، گروهها، احزاب و جناحها در زمان انتخابات باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آقای روحانی رئیس جمهور امروز در مراسم افتتاح طرحهای استان مازندران در بندر امیراباد با تاکید بر این که باید تلاش کنیم تولید ملی را گفتمان امسال قرار دهیم گفت : در انتخابات اخلاق نباید قربانی شود .

وی افزود : دین ، اخلاق و صداقت را در انتخابات فدا نکنیم ، کینه ها را کنار بگذاریم و برای برگزاری انتخابات پر شور و اخلاقی در ایران اسلامی تلاش کنیم.

رئیس جمهور گفت : با حضور پر شور در انتخابات، تفاوت برگزاری انتخابات ایران با دیگر کشور ها را به آنان معرفی کنیم.

آقای روحانی افزود: کار ما در دولت یازدهم ، امید مردم به آینده کشور و نظام در جهت مادی و معنوی و ترسیم آینده روشن است و برای تحقق آن باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به برخی انتقادها از افزایش افتتاح طرح های عمرانی در چند وقت اخیر گفت : به جای انتقاد از طرح ها ، باید خوشحال بود چرا که این طرح ها متعلق به حالا نیست طرح هایی است که برای اجرایی کردن آنها زمان صرف شد .

وی افزود: دولت همیشه در مناسبت های مختلف به مانند دهه فجر ، هفته دولت و دیگر مناسبتها، طرح هایی را بهره برداری یا عملیات اجرایی برخی را آغاز می کند.

رئیس جمهور دقایقی پیش ساری را برای دیدار با نخبگان استان به مقصد نوشهر  ترک کرد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
چرا رعایت نکردی