عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جلب اعتماد سرمایه گذاران خارجی راهی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی، ابتدا باید فضا، برای تأمین و جذب سرمایه گذاران خارجی مهیا شود.

بهبود وضعیت اقتصادی با تأمین امنیت سرمایه گذاران خارجی امکان پذیر می‌شودعبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی کشور، باید در ابتدا فضا را برای تأمین و جذب سرمایه گذاران خارجی مهیا کنیم.
 
وی تصریح کرد: زمانی رونق اقتصادی در کشور شکل می گیرد که با تمامی دنیا تعامل مثبت داشته باشم، چرا که جلب اعتماد می تواند نظام مدیریتی، تبادل تجربیات و انتقال دانش نوین را گسترش دهد.
 
عزیزی ادامه داد: در حال حاضر با معضلات بیشماری در کشور رو به رو هستیم که مهترین آن‌ها بیکاری نسل جوان، عدم تأمین مایحتاج بازنشستگان، اعتیاد، طلاق و غیره هستند که یک سوی ایجاد این مشکلات مربوط به شرایط نامطلوب اقتصادی است، بنابراین رونق اقتصادی به طور حتم منجر به بهبود در بسیاری از این بخش ها و کاهش معضلات حاکم در کشور خواهد شد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع در تقویت بخش سرمایه گذاری خارجی ابتدا باید ظرفیت ها و نیازهای کشور شناسایی شود، به طوری که اگر پتانسیل تولید در کشور وجود دارد از واردات جلوگیری و در غیر این صورت با ایجاد امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران خارجی، کمبودها را جبران کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار