فتاحی: فینال جام حذفی بدون شک در خرمشهر برگزار می شود/ سازمان لیگ وضعیت ورزشگاه اروندان را بررسی می کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: محل برگزاری فینال جام حذفی تغییر نمی کند و دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در خرمشهر برگزار می شود.

سعید فتاحی در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال تغییر محل فینال جام حذفی که طبق برنامه قرار است بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار شود: به هیچ وجه بحث تغییر محل برگزاری این دیدار وجود ندارد چراکه مسئولان  ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت چمن این  ورزشگاه انجام داده‌اند. شک نکنید بذرهای کاشته شده در این زمین تا 21 اردیبهشت(زمان برگزاری فینال جام حذفی) به رویش می رسد و زمین ورزشگاه اروندان در آن زمان  کیفیت بالایی دارد.
 
وی ادامه داد: محل برگزاری فینال جام حذفی قبل از شروع فصل مشخص شد و به دلیل اینکه مسابقات جام حذفی ایران به اسم آزادسازی خرمشهر برگزار شده، قطعا  فینال این رقابت ها هم در خرمشهر برگزار می شود.
 
فتاحی خاطرنشان کرد: قرار است در هفته جاری تیمی از سازمان لیگ برای بررسی زمین ورزشگاه نفت و گاز به اروندان برود و این زمین مشکلی برای برگزاری دیدار تراکتورسازی و نفت ندارد.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مشکلات هواداران تراکتورسازی برای سفر به خرمشهر تصریح کزد: همان گونه که سال گذشته هواداران تیم های ذوب آهن و استقلال تهران برای حمایت از تیم های خود به خرمشهر آمدند، هواداران تیم های تراکتورسازی و نفت تهران هم می‌توانند با استفاده از قطار به خرمشهرحضور بیایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار