رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی غیر ممکن است

فتاحی از پذیرفته نشدن درخواست پرسپولیس برای برگزاری جشن قهرمانی اش در ورزشگاه آزادی خبر داد.

ویرایش  برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی غیر ممکن استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال مسجل شده است و این تیم دیدار آخر خود را برابر سیاه جامگان در مشهد برگزار خواهد کرد. پرسپولیس برای برگزاری جشن قهرمانی در خانه خود از سازمان لیگ درخواست کرده که دیدار مقابل سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه با رادیو تهران در این باره گفت: قانون اجازه چنین کاری را نه به من بلکه به هیچ کس دیگری نمی دهد. ضمن این که امکان ارسال زود هنگام جام به تیم پرسپولیس نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق قانون قبل از برگزاری  لیگ هر تیم باید ورزشگاه مورد نظر خود را معرفی کند. اگر در طول برگزاری مسابقات مشکلات خاصی بروز کند باشگاه ها مجاز به تغییر ورزشگاه ها هستند. اما این مورد، خاص نیست و پذیرفته نمی شود. 

فتاحی اضافه کرد: همان طور که این دیدار برای پرسپولیس حساس است برای سیاه جامگان هم که احتمال سقوط به دسته یک را دارد، ارزشمند است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
چرا غیر ممکن است؟!!!!!
پارسال لسترسیتی یه هفته زودتر از پایان لیگ جام رو گرفت چون آخرین بازی خونگیش بود.لیگ ما از انگلیس که دیگه حرفه ای تر نیست!!!