هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا،

ذوب آهن _ بنیادکار ازبکستان/ رویای بزرگ در گروه مرگ

تیم های ذوب آهن اصفهان و بنیاد کار ازبکستان امشب در یک دیدار حساس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رویای بزرگ در گروه مرگ / شاگردان حسینی به دنبال حماسه سازی در نصف جهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و بنیاد کار ازبکستان امشب از ساعت 20 در یک دیدار حساس از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.  

این دیدار یکی از دیدار های مهم ذوب آهن در آسیا محسوب می شود و ذوب آهنی ها برای رسیدن به مرحله بعدی باید برنده این دیدار باشند.
 
دیدار 2 تیم در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر 0 به نفع شاگردان حسینی در تاشکند به پایان رسید. 
 
پیش از این دو تیم ذوب آهن و بنیادکار بارها رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که نتیجه آن همواره به سود نماینده ایران سنگینی می کرده است. فارغ از هر گونه مسئله 2نکته مهم می تواند به بازی امشب اهمیت زیادی بدهد.
 
ابتدا آن که تیم فوتبال ذوب آهن و بنیاد کار در حالی رو در روی یکدیگر حاضر می شوند که امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای بقا یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 دارد. 
 
گروه سوم مسابقات با حضور تیم های بنیادکار ازبکستان، ذوب آهن ایران، العین امارات و الاهی امارات، گروه مرگ این دوره از رقابت ها را تشکیل داده است. این نکته تنها در صحبت نبود بلکه نتایج دور رفت این مسابقات هم نشان دهنده این مسئله بوده است.

شاگردان مجتبی حسینی امشب در حالی در خانه میزبان هستند که با کسب 4 امتیاز در مرحله رفت در جایگاه سوم گروه قرار دارند و اگر قصد آن را دارند تا راهی مرحله بعدی شوند و همچنان شانس خود را زنده نگه دارند باید در این دیدار به برتری برسند.
 
 در طرف مقابل هم وضعیت متفاوت نیست. بنیاد کار مدتی است که در آسیا موفق نبوده و تاکنون هم نتوانسته در 3 بازی گذشته خود امتیازی کسب کند. آن ها اگر بخواهند همچنان شانس خود را زنده نگه دارند باید در دیدار مقابل ذوب آهن به برتری برسند. همین نکته کافی است تا دو تیم در بازی امشب چیزی برای از دست دادن نداشته باشند و برای کسب بهترین نتیجه به میدان بروند. 
 
 
ذوب آهن - بنیاد کار/ یاد آوری دوئل ابراهیم زاده و اسکولاری

 دیدار بنیاد کار و ذوب آهن علاوه بر این که می تواند نتیجه اش در تعیین وضعیت تیم های سوم و چهارم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار باشد از جهت دیگری هم جذاب و دیدنی است. 
 
بدون شک یکی از بهترین بازی های تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به سال 2009 باز می گردد. زمانی که بنیاد کار با هدایت فیلیپه اسکولاری و بازی ریوالدو یکی از بهترین روز های خود را سپری می کرد و یکی از بهترین های آسیا بود. 

این دیدار برای ذوب آهن این شاگردان منصور ابراهیم زاده خاطره انگیز است زیرا توانستند در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه 3 بر 0 به برتری دست یابند و در آن سال حتی به فینال هم برسند.
 


انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار