جلالی: بارانی بازیکن با شخصیتی است/ برخی از منتقدین با من دشمنی دارند

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: من صادق بارانی را به خوبی می شناسم، او فوتبالیست بسیار باشخصیتی است و به همین دلیل از هواداران فوتبال عذرخواهی کرد.

جلالی: بارانی بازیکن با شخصیتی است/برخی از منتقدین با من دشمنی دارندمجید جلالی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان تهران اظهار کرد: پس از 2 روز استراحت تمرینات خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان آغاز کرده ایم، البته در تمرینات ما بازیکنانی مثل سیامک نعمتی، گادوین منشا و امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

وی افزود: ابروی نعمتی در دیدار با پرسپولیس هفت بخیه خورد و گادوین منشا نیز از ناحیه زانو آسیب دید، همچنین امیرحسین صادقی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود  و این بازیکنان پس از طی مراحل درمانی از امروز تمرینات خود را در کنار سایر اعضای تیم از سر می گیرند.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به عذرخواهی صادق بارانی از اتفاقات روز بازی با پرسپولیس و درگیری اش با مهدی طارمی گفت: من بارانی را به خوبی می شناسم، او فوتبالیست بسیار باشخصیتی است، پس از بازی با پرسپولیس او از اشتباهی که مرتکب شد بسیار ناراحت بود و از من نیز عذرخواهی کرد. معمولا بازیکنان فوتبال ما اشتباهات خود را نمی پذیرند و به دنبال تبرئه خود هستند اما بارانی از حرکت خود پشیمان شده و همان طور که دیدید از همه هوادران فوتبال عذرخواهی کرد.

جلالی با انتقاد از برخی نویسندگانی که پس از دیدار با پرسپولیس انتقادات مغرضانه ای را نسبت به وی مطرح کردند تصریح کرد: من سال های زیادی است که در فوتبال ایران حضور دارم و اگر نقد منصفانه ای مطرح شود با آغوش باز می پذیرم اما گویا برخی از منتقدین با من دشمنی دارند، به طور مثال یکی از دوستان در یادداشت خود نوشته بود اگر تیم پیکان سهمیه آسیا را کسب نکند در ادامه کارش سخت می شود و مجید جلالی نیز از کوره در می رود!

وی ادامه داد: یکی دیگر از منتقدین نیز گفته بود جلالی در دو، سه دیدار اخیر بسیار عصبی به نظر می رسد! در حالی که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و من حتی در بازی با پرسپولیس هم عصبانی نشدم و فقط از عملکرد تیم پیکان دفاع کردم، امیدوارم دوستان در هر مقاله، یادداشت و یا گزارشی که به رشته تحریر در می آورند جانب انصاف را رعایت کرده و با استدلال و منطق نقد خود را مطرح کنند.

سرمربی تیم پیکان همچنین در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند و هر چهار تیم شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها دارند، هر چند در صورت صعود کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

جلالی در پایان در مورد دیدار تیم های پیکان و ذوب آهن اصفهان که روز شنبه بیست و ششم فروردین برگزار می شود گفت: برخی می گویند تیم ذوب آهن در بحران قرار دارد اما به نظر من اینگونه نیست، این تیم با مربی جوان خود فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و مجتبی حسینی که قبلا به عنوان دستیار در ذوب آهن فعالیت داشته اکنون در عرصه مربیگری توانایی های خود را ثابت کرده است.

وی ادامه داد: ما با تیم ذوب آهن رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه آسیا داریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خانگی به کار می گیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار