ادعای رسانه های اردنی

رد در خواست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانه

فدراسیون فوتبال اردن تقاضای ایران را برای انجام بازی دوستانه رد کرد.

ادعای رسانه های اردنی /رد در خواست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، خبرگزاری پترا اردن مدعی شده است که فدراسیون فوتبال این کشور تقاضای ایران برای انجام یک بازی دوستانه در تهران را رده کرده است.

اسامه طلال، مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن در گفت‌وگویی که با خبرگزاری پترا اردن داشت عنوان کرده است: کادر فنی تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن درخواست ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه را بررسی و با آن مخالفت کرد. 

مانع نخست برای برگزاری این دیدار دوستانه این بود که این بازی در فیفادی برگزار نمی‌شد. به همین خاطر امکان دعوت لژیونرها وجود نداشت. دلیل دوم برای رد کردن درخواست ایران این بود که بازی باید در تهران برگزار می‌شد و این هم چیزی نیست که کادر فنی مایل به انجامش باشد. البته باید این را هم گفت که درخواست بهترین تیم آسیا از اردن برای برگزاری یک دیدار دوستانه، اتفاق مهمی بود.
 
این اقدام فدراسیون فوتبال اردن در حالی است که فاصله زیادی بین فوتبال دو کشور وجود دارد. تیم ملی فوتبال ایران شانس نخست صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و اردن حتی در مرحله انتخابی هم حضور ندارد. 

تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود آن که چندین سال لقب بهترین تیم آسیایی را به دوش می کشد همواره با مشکل پیدا کردن حریف تمرینی رو به روست. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
آخه اردن هم تیم هست که دعوتش کرد ه اند برای بازی دوستانه تازه گفته نمی یام واقعا آمد را فشار خونی می کنند
آخرین اخبار