نامزدی که ترامپ را به مسابقه شنای استقامتی دعوت کرد/ مسکن دلباز را راه اندازی می کنم

حواشی ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هر لحظه گرم و گرم تر می شود. تا جایی که یک نامزد پس از ثبت نام خود با ۲۰۰ کیلو وزن ترامپ را به مسابقه شنا در کشور هند دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار گروه اتتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حواشی ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری هر لحظه گرم و گرم تر می شود.  تا جایی که یک نامزد پس از ثبت نام خود با ۲۰۰ کیلو وزن جلوی دوربین رسانه ها قرار گرفت و پس از پاسخ به چند سوال، ترامپ را به مسابقه شنا در کشور هند دعوت کرد .

وی که دمپایی به پا داشت در ادامه گفت: قصد دارم  طرح مسکن دلباز را راه اندازی کنم و می خواهم به هر ایرانی دوهزار متر زمین بدهم .

 نامزدی که ترامپ را به مسابقه شنای استقامتی دعوت کرد/ مسکن دلباز را راه اندازی می کنم

وی در پاسخ به سوال ما که انشعابات دو هزار متر زمین برای مردم به چه نحوی تامین خواهد شد گفت : انشعابات این زمین قرار است از خلیج فارس تامین شود. ‌

وی در پاسخ به سوال ما گفت: کابینه ام مشخص است و تعدادی از دوستانم در محل کارخانه کاشی میبد قرار است در کابینه ،با من همکاری کنند .

وی گفت: نام معاون اول من، محمد حسین مولارودی شمسی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رونق اقتصاد کشور به سرعت گفت: برنامه دارم  می خواهم با تولید شتر مرغ رونق اقتصادی را به کشور برگردانم .

البته نظر این کاشی کار میبدی درباره ترامپ هم جالب بود و  وی پس از  لحظاتی نفس خود را سینه حبس کرد و گفت : من با ترامپ زیاد کار دارم و قصد دارم وی را به مسابقه شنا  استقامتی چهار ساعته در کشور هند دعوت کنم  و در این مسابقه هیچ کس نباید استراحت کند و هیچ نجات غریقی هم در کار نیست .

وی در ادامه گفت: بنده مخالف fatf هستم و رنگ انتخاباتی من سبز رنگ است .
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.