حشمتیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

لیست نهایی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای ریاست جمهوری و شوراها به زودی اعلام می شود

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: ما برای انتخابات ریاست جمهوری 96 یک نفر به عنوان کاندید اصلی و یک نفر به عنوان کاندیدای در سایه معرفی خواهیم کرد.

قدرت علی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان در گفت و گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان از حدود یک سال پیش در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر و روستا جلساتی را به صورت هر سه ماه یک بار برگزار می‌کرد و از آبان ماه سال 95 این جلسات به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و آخرین جلسه این جبهه در اسفند ماه سال گذشته تشکیل شد.

وی افزود: از بین کاندیداهایی که نام آنها در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است 15 نفر و برای انتخابات شوراها نیزحدود 142 نفر انتخاب شدند که این تعداد به 42 نفر کاهش یافته که تقریبا دو برابر شورای شهر تهران است. در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری نیز از بین 216 نفر از میان نخبگان و افراد دانشگاهی، دبیران کل احزاب افرادی انتخاب شدند که در نهایت پنج نفر در لیست نهایی این جبهه قرار گرفته است.
 
رئیس خانه احزاب ایران ادامه داد: بنده، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، حسن روحانی رئیس‌جمهور فعلی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و محمد اشرفی اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب و رئیس هیأت تخلفات نهاد ریاست جمهوری برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح است.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان اضافه کرد: در حال حاضر یک لیست 42 نفره برای انتخابات شورای شهر در دست داریم و در مسئله کاندیداهای ریاست جمهوری نیز از میان پنج نفر نامبرده شده در 23 فروردین که مصادف است با روز میلاد حضرت علی (ع) جبهه مستقلین جلسه‌ای را برگزار می‌کند و پیرامون لیست نهایی بحث می‌شود.
 
حشمتیان افزود: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری رئیس انتخاباتی حسن روحانی خواهد بود و از بین چهار نفر دیگر یک نفر به عنوان کاندید اصلی و یک نفر به عنوان کاندیدای در سایه معرفی خواهد شد و در رابطه با لیست کاندیداهای شوراهای شهر و روستا نیز از بین 42 نفری که مد نظر است کاندیدای اصلی جبهه انتخاب شده و به اطلاع رسانه‌ها و  مردم شریف ایران خواهد رسید.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار