شاهرود;

برگزاری بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در شاهرود

مراسم گرامیداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراسم گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و اولین سالروز شهادت سرهنگ دوم مرتضی زرهرن شهید مدافع حرم تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

بهروز بیرانوند امیر سرتیپ دوم بازنشسته فرمانده اسبق قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته را اصولی و دقیق انجام می‌داد و اجرای برنامه‌ها را به‌خوبی هدایت و نظارت می‌کرد.

وی افزود : این شهید والامقام  در صحنه‌های مختلف نبرد در خطوط مقدم حضور داشت و از نزدیک یگان‌های مختلف نظامی را هدایت می‌کرد.

بیرانوند افزود: بنا بر اذعان آن‌هایی که با شهید آشنا و در ارتباط بودند رفتارها و شیوه‌های مدیریتی این شهید بزرگوار به‌عنوان یک الگوی شایسته و موفق در سطوح  فرماندهی و مدیریتی از سطوح عملیاتی تا سطوح عالی برای فرماندهان و مدیران قابل استفاده و بهره‌برداری و قابل انتقال به نسل‌های آینده است.

بیرانوند گفت: از دیگر خصوصیات فردی این شهید بزرگوار می‌توان به اخلاص، تواضع، تقوا، تعهد، ساده‌زیستی، مطیع محض ولایت بودن، انس با قرآن، عنایت به مسائل اخروی، شجاعت و شهامت و شیفتگی به شهادت اشاره کرد.

بیرانوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید زرهرن، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

بیرانوند با بیان این‌که بصیرت و دور‌اندیشی از ویژگی‌های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار