مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی:

هدفمان همکاری با کادر فنی فصل قبل است

مجید حلاجی گفت: کار کردن با بازیکنانی مثل مهدی جاوید باعث افتخار است اما همه جیز به جلسه مجمع و تعیین سرمربی بستگی دارد.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت باشگاهش و برنامه ریزی برای فصل آینده اظهار داشت: جلسات درون باشگاهی زیادی برگزار شده است اما برای تصمیم گیری های مهم باشگاه باید جلسه مجمع تشکیل شود که امیدوار هستیم این اتفاق این هفته رخ دهد.
 
وی ادامه داد: گرایش ما برای فصل آینده همکاری با کادر فنی سال قبل است و بسیار به این موضوع خوشبین هستیم. کادر فنی و بودجه ای که برای فصل آینده در نظر گرفته می شود در جذب بازیکن تاثیر زیادی دارد.
 
حلاجی در پاسخ به سوالی در مورد جذب مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته عنوان کرد: کار کردن با مهدی جاوید باعث افتخار است، وی بازیکن بسیار مفیدی است اما همانطور که در بالا اشاره کردم باید تا تعیین سرمربی و بودجه باشگاه صبر کنیم.
 
 مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم و در ارتباط بودن ماندن آنها با وحید شمسایی گفت: قطعا حضور شمسایی در تیم در ماندن ستارگان تاثیر دارد و تمامی این مسائل در هم گره خورده است، امیدوار هستیم که به زودی با تشکیل جلسه مجمع تمامی مسائل روشن شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار