لک: یک قهرمانی آسیا به هواداران اصفهانی بدهکار هستم / جواب همکارانم را نمی دهم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان: من یک قهرمانی آسیا به هواداران بدهکار هستم.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم یاسین به جهت اتفاقاتی که در هفته های گذشته برایش رخ داده بود با استراتژی خاصی پا به میدان مسابقه گذاشته بود و اصول دفاعی را به نحوی در زمین اجرا می کرد که دفاع منطقی را در زمین خود انجام دهد و بر روی زده حملات دروازه تیم ما را تهدید کند.

وی ادامه داد: ما می دانستیم با به ثمر رساندن یک گل تیم یاسین برای جبران آن باز بازی خواهد کرد و پشت دفاع آنها فضا مناسبی برای ما ایجاد می شود و خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم از این فضا به خوبی استفاده کنیم و گل های بیشتری به این تیم بزنیم. البته تیم ما به دلیل حضور در کورس قهرمانی کمی استرس داشت که خوشبختانه این استرس نتوانست روی ما تاثیری بگذارد. و خوشحالم در روزی که به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم آن را بدست آوردیم.

لک در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط لیگ برتر فوتسال و قهرمانی تیمش در این مسابقات گفت: مسابقات بسیار سخت و فشرده بود و با توجه به اینکه امسال، سال جام جهانی بود و 50 درصد تیم ملی را بازیکنان گیتی پسند اصفهان تشکیل می دادند، کار تیم ما بسیار دشوار بود. بازیکنان ما از ابتدا فروردین درگیر اردوهای تیم ملی و مسابقات جام جهانی بودند و بعد از آن بدون استراحت وارد مسابقات لیگ برتر شدند که با توجه به فشردگی و برنامه ریزی مسابقات فشار زیادی روی آنها آمد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ادامه داد: از آنجایی که 4 تیم در هفته آخر مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند، این خود نشان دهنده ی آن است که سطح مسابقات لیگ برتر فوتسال امسال بسیار بالا بوده است و خدا را شکر می کنم که توانستیم در این ماراتن نفس گیر عنوان قهرمانی را کسب کنیم و اختلاف 10 امتیازی تیم قهرمان امسال لیگ با قهرمان سال گذشته گویا همه چیز است.

رضا لک در خصوص اظهارات برخی از مربیان لیگ برتری در خصوص شرایط تیم فوتسال گیتی پسند بیان کرد: دوست ندارم پاسخ همکارانم را بدهم، اما وقتی سرمربی با بازیکنان بزرگی با این سطح کار می کند و باید هفته ای یک بازی و 6 جلسه تمرین با آنها برگزار کند. قطعا باید آنها چه از لحاظ فنی و چه کیفیی راضی نگه دارد.برخی از دوستان می گفتند این تیم نیازی به مربی ندارد اما مدریت چنین تیمی کار سختی است البته ما در انتخاب بازیکن ابتدا ویژگی های اخلاقی را در نظر می گرفتیم و خوشختانه با کمترین حاشیه توانستیم به آن چیزی که مستحقش بودیم برسیم.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان در پاسخ به سوالی در مورد آینده خود و باشگاه گیتی پسند گفت: منتظر بودیم تا امروز به هدفمان برسیم و فکر می کنم قرار است در هفته آینده برای ادامه همکاری با باشگاه مذاکره کنم. اولویت من باشگاه گیتی پسند است. من یک قهرمانی به هواداران اصفهانی بدهکار بودم و یک قهرمانی آسیا هم به آن‌ها بدهکارم. قطعا اگر سرمربی تیم باشم، نفرات اصلی را حفظ می‌کنم اما دو سه بازیکن تراز اول ایرانی و دو بازیکن خوب خارجی جذب خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار