تبریز؛

ضرورت همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی

فرماندار شهرستان اهر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی در روستاهای شهرستان اهر را لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جمع کارکنان مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر گفت: تاکنون بیش از 80 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای شهرستان اهر که معادل 7 هزار و 400 واحد مسکونی می باشد در سال های گذشته و در جریان زلزله سال 91 منطقه ارسباران مقاوم سازی و یا بازسازی شده است که امیدواریم با تسهیل در پرداخت وام ها شاهد مقاوم سازی و بازسازی مابقی واحدهای مسکونی در روستاهای منطقه باشیم.

وی افزود: تاکنون برای 6 هزار و 800 واحد مسکونی روستایی در شهرستان اهر سند مالکیت رسمی صادر شده است.

عابدی گفت: همچنین در سال جاری معابر 6 روستای شهرستان اهر شامل خونیق، چلقشلاق، آللو، یخفروزان، رشت آباد قدیم و سراجه لو آسفالت خواهد شد.

در این جمع مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر نیز از اجرای طرح هادی در 7 روستای شهرستان اهر شامل اورنگ، چلقشلاق، دایلار، چشمه وزان، مصطفی چایی، بهل و انداب قدیم در سال جاری خبر داد. 

عادل فیضی گفت: تاکنون در 35 روستای شهرستان اهر فاز اول طرح هادی اجرا شده است.
وی همچنین از احداث دو پروژه مسکن شهری با 612 واحد برای تأمین مسکن افراد کم درآمد ساکن در شهر اهر با تسهیلات بانکی و آورده های شخصی خبر داد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار