تبریز؛

دریافت تسهیلات بانکی 618 واحد تولیدی دراستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از دریافت تسهیلات بانکی 618 واحد تولیدی دراستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نواداد در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی استان، سهمیه استان ما برای معرفی واحدهای تولیدی به دریافت تسهیلات بانکی 515 واحد بود اما بیش از سهمیه خود و 618 واحد را برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی کرده و تسهیلات نیز به واحدها پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این از نظر تعداد پرداختی وام در رتبه شش و از نظر رقم پرداختی نیز در رتبه 9 قرار داشتیم گفت: 669 میلیارد و 659 میلیون تومان تسهیلات طی سال‌جاری به هزار و 48 واحد تولیدی استان تزریق شده است و اکنون وضعیت ما بهتر شده و از نظر تعداد پرداختی در رتبه پنج و از نظر میزان رقم پرداختی نیز در رتبه هفتم قرار داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که با این روند از نظر رقم پرداختی به رتبه شش برسیم.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغ 433 میلیارد و 306 میلیون تومان مبلغ پرداختی ما برای واحدهای تولیدی بوده که به تبع این پرداخت‌ها، اشتغال 13 هزار نفر تثبیت شده است؛ 53 مورد  این پرداختی‌ها برای سرمایه ثابت و 565 مورد آن نیز در بخش سرمایه در گردش تزریق شده است.
نواداد با اشاره به اینکه 37 درصد از کل واحدهای ثبت نامی واجد شرایط به بانک‌ها معرفی شدند، تاکید کرد: تعدادی از واحدهای ثبت‌نامی نیز یا امور خود را پیگیری نکرده و یا اینکه واجد شرایط نبوده‌اند به همین دلیل معرفی نشدند؛ اما تمامی کسانی که واجد شرایط بوده‌اند، برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه ما بر کیفیت پرداخت تاکید داریم، یادآور شد: امید است که بتوانیم با این شرایط پیش رفته و گام‌های مثبتی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداریم.
وی با ارائه‌ی گزارشی از کارگروه رفع موانع تولید نیز خاطرنشان کرد: تعداد جلسات برگزار شده در 9 ماهه‌ی اول سال‌جاری  هشت مورد بوده که دستورات آن نیز برابر 53 مورد بوده است؛ 55 مورد نیز مصوبه داشتیم که 9 مورد آن‌ها اقدام شده و 47 مورد دیگر نیز در دست اقدام است.
گفتنی است: جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شده و تمرکز بر میزبانی تبریز 2018 نیز مصوبه‌ی این جلسه بود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار