شاهرود;

آغاز پيش فروش بليت قطارهای مسافری

مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1) از پيش فروش بليت قطارهای مسافری حد فاصل 01/02/96 الی 31/03/96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(1)گفت : عرضه بلیت قطارهای مسافری همه مسیرها به طور همزمان از ساعت 10 صبح روز دوشنبه  21/1/96 درکلیه محورها حدفاصل 01/02/96 الی 31/03/96 از طریق سامانه‌های فروش این شرکت شامل تارنمای اینترنتی آن به نشانیwww.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش در سراسر کشور، نرم افزار فروش برای سیستم های عامل اندروید تلفن های همراه هوشمند و سامانه تلفنی ۱۵۳۹ انجام می شود.

وی افزود : هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجاء شامل از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌ روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌های0215149 و ۱۵۳۹ برای شهروندان تهرانی و۸۸۳۴۷۰۷۳-021(شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتیwww.raja.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(۱) افزود: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹  و 3000300  نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت به صورت شبانه روزی است.

گفتنی است ، خريداران بليت قطار بعد از گرفتن بليت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگي، مبدأ و مقصد، تاريخ و ساعت حركت و ... را به دقت بازنگري كرده و هرگونه مغايرت را به اپراتور اعلام كنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.