سزخه;

تحصیل بیش از48 درصد دانش آموزان سرخه در رشته های کاردانش

فرماندار شهرستان سرخه از تحصیل ۴۸ درصدی دانش آموزان این شهرستان در رشته های کار و دانش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش  این شهرستان در سال ۹۶ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در سال گذشته گفت:این موفقیت ها باتلاش های مستمر و مضاعف مسئولان مربوطه در سال های جاری نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در شهرستان سرخه گفت: آموزش و پرورش شهرستان با ارائه خدمات مطلوب و اسکان به همراه آسایش و آرامش توانسته نقش به سزایی در جذب و افزایش رضایتمندی عمومی مسافران ایفا نماید.

وی با بیان این مطلب که در راستای تحقق سیاست توسعه متوازن و مهارت آموزی در سال تحصیلی جاری ۴۸ درصد از دانش آموزان در رشته های کاردانش مشغول به تحصیل شده اند افزود:در سال آتی نیز باید با برنامه ریزی های مدون منظم با تقویت هدایت تحصیلی و استفاده از مشاوران متعهد و متخصص بتوانیم این میزان را افزایش داده و نیروهای متخصص و ماهر جهت حضور در بازار کار آینده کشور پرورش دهیم.
 
حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت:نظام شایسته سالاری متاسفانه امروزه مورد غفلت واقع شده که این مهم باعث شده برخی از مسئولیت ها در دست اهل خود قرار نگرفته است.

وی افزود:متاسفانه در مقوله هدایت تحصیلی و استعداد یابی تاکنون موفق عمل نکرده ایم که این کوتاهی باعث شده تا بسیاری از استعداد های جوان کشور در بحث انتخاب رشته در مسیر نادرست قرار گیرند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه رشته های علوم و معارف اسلامی متاسفانه با تبلیغات نادرست مورد کم لطفی قرار گرفته است گفت:باید حوزه های علمیه و رشته های دینی،معارف و علوم اسلامی در بین جوانان تقویت یابد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.