اصفهان؛

کشف محموله 10 ميليارد ريالي گوشی قاچاق در لنجان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از كشف يك محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال و توقيف دو دستگاه سواری سمند و پژو 405 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رضا عرب عامري"  بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان لنجان حين گشت زني و كنترل تردد خودروها در محور "اصفهان-شهركرد" به يك دستگاه سواري پژو 405 و يك دستگاه سواري سمند مشكوك و آنها را متوقف كردند.

وي ادامه داد:در بازرسي از اين دو خودرو يك هزار و 184 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي فاقد مدارك مثبته گمركي كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه 10 ميليارد ريال اعلام شده است .

سرهنگ عرب عامري با اشاره به اينكه رانندگان هر دو خودرو درتاريكي شب فرار كردند افزود: هر دو راننده شناسايي و به زودي دستگير مي شوند .

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان در پايان ضمن قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس تصريح کرد : اقدامات مقابله اي با پديده شوم قاچاق همه جانبه بوده و به صورت ويژه در دستور کار پليس مي باشد و از شهروندان تقاضا مي شود هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به نيروي انتظامي گزارش کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
چرا دولت اجناس قاچاق ضبط شده رو نمیشکند مثلا همون ماشین میلیاردی که بالاخره خوردش نکردند بعد میگن بازم قاچاق، وقتی قانون نباشه و یا اصلا به درستی اعمال نشه هرج و مرج میشه و کسی به کسی نیست