زنجان؛

کشف 800 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان از کشف 800 دستگاه گوشی تلفن همراه در زنجان به عنوان بزرگترین محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در استان از لحاظ تعداد و میزان جریمه در سال 1393 خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مرتضی ممیزی با بیان این مطلب گفت: با کشف بزرگترین محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در استان، پرونده متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل و پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، متهم علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به‌میزان سه میلیارد و دویست میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی ادامه داد: میانگین زمان رسیدگی برای هر پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان 47 روز است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان بیان کرد: بر اساس عملکرد ارائه شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در شش ماهه نخست سال 1392 میانگین زمان رسیدگی برای هر پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان 47 روز است که این مدت زمان از زمان ورود پرونده تا صدور رأی است.

ممیزی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال 1393 بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و افزایش عملکرد شعب رسیدگی کننده به پرونده‌های قضایی میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به 25 روز کاهش یافته که در مقایسه با سال 92 ، 22 روز کاهش یافته است.

وی افزود: در بخش اجرای احکام نیز در شش ماهه اول سال 92 میانگین زمان لازم جهت اجرای حکم پرونده و مختومه شدن آن 68 روز بوده که این مدت در شش ماهه نخست سال 93 به 37 روز کاهش یافته است.

ممیزی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار رسمی سازمان تعزیرات حکومتی استان در شش ماهه اول سال 1393 در بخش وصول جرائم نقدی عملکرد تعزیرات حکومتی استان 25 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: زنجان ، قاچاق ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.