سارقان زن نمای طلا فروشی به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيری دو سارق مسلح با پوشش زنانه در عمليات ضربتی كارآگاهان پليس آگاهی اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان  اصفهان گفت: با تلاش كارآگاهان مجرب پليس آگاهی استان و به دنبال برخورد با باندها و شبكه های سرقت های مسلحانه دو نفر از كسانی كه در خرداد و اسفند ماه سال 95 اقدام به سرقت مسلحانه از دو مغازه طلافروشی در منطقه برخوار و مارچين اصفهان كرده بودند شناسايی و در عملياتی ضربتی دستگير شدند.

وی با بيان اينكه يكی از اين سارقان با پوشش زنانه اقدام به سرقت می كرد افزود: متهمان در مجموع مقدار 9 كيلو طلا را به سرقت بردند.

سردار آقاخانی تصريح كرد: متهمان با فروش طلاهای سرقتی  در مجموع 10 ميليارد ريال وجه نقد كسب و از فروش اموال مسروقه اقدام به خريد املاك، خودرو و خريد های ديگر كرده بودند.

وی به انجام اعمال خشونت آميز توسط اين سارقان هنگام  سرقت از مغازه های طلافروشی اشاره كرد و گفت: اين افراد به شكل غير انسانی با صاحبان مغازه ها برخورد كرده و وقتی با مقاومت از سوی آنها مواجه می شدند اقدام به ضرب و شتم فروشندگان می كردند.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: از سارقان سه دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح جنگی همراه با تعدادی فشنگ، لباس های زنانه و پوشش های مختلف ديگر و همچنين ابزارهای  ديگر مخصوص سرقت كشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه احتمال سرقت های ديگر در پرونده متهمان وجود دارد بيان داشت: در اين زمينه تحقيقات تا روشن شدن ابعاد ديگری از جرايم آنان ادامه دارد.

سردار آقاخانی خاطر نشان كرد: با توانايی بالای كارآگاهان پليس آگاهی اصفهان در اواخر سال 95 و آغاز سال 96 توانسته ايم 90  درصد سرقت های صورت گرفته در سال گذشته را كشف و متهمان آنان را دستگير و  تحويل قانون دهيم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.