کرمانشاه؛

حضور تیم منتخب کرمانشاه در بلغارستان

تیم منتخب کشتی کرمانشاه برای افتخار آفرینی و حضور در رقابت های بین المللی جام دانکلوف، در بلغارستان روی تشک می روند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رقابت های کشتی بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان طی روزهای 19 و 20 فروردین با حضور بیش از 20 کشور جهان برگزار خواهد شد.

. در این بین فدراسیون کشتی، در اقدامی تحسین برانگیز تصمیم گرفت تا تیم منتخب کشتی کرمانشاه که عنوان نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی کشور را کسب کرد به نمایندگی از کشتی ایران عازم این رقابت ها کند.

خیراله قهرمانی در 57 کیلوگرم، بهزاد بهروزی راد در 61 کیلو، حامد رشیدی در 70 کیلو، رضا افضلی در 74 کیلو، ارشک محبی و مسعود حیدریان در 86 کیلو، روزبه محبی در 97 کیلو و سید یونس جعفری در 125 کیلوگرم نفرات اعزامی تیم منتخب آزاد کرمانشاه را تشکیل می دهند.

بنا بر اعلام دبیر هیات کشتی کرمانشاه، تیم استان تنها در وزن 65 کیلوگرم به دلیل نداشتن فردی توانمند، کشتی گیری را به این رقابت ها اعزام نکرده است. یزدان فرضایی و فرزاد غیبی نیز به عنوان مربی و اکبر رشیدی به عنوان سرپرست تیم کشتی آزاد کرمانشاه را در این رقابت ها همراهی می کنند.

بر اساس برنامه اعلامی، قهرمانی در 57 کیلوگرم، افضلی در 74 کیلو و محبی در 97 کیلوگرم روز شنبه 19 فروردین و بهروزی راد در 61 کیلوگرم، رشیدی در 70 کیلو، حیدریان در 86 کیلو و جعفری در 125 کیلوگرم روز یکشنبه 20 فروردین روی تشک می روند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار