ایلام؛

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و فرهنگ عمومی ایلام

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و فرهنگ عمومی ایلام تا 30 فروردین تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و فرهنگ عمومی ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و فرهنگ عمومی استان که پیشتر تا 15 فروردین سال 96 تعیین شده بود به علت فراهم شدن زمینه حضور هر چه بیشتر علاقه مندان تا 30 فروردین ماه تمدید شد.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کرد: این جشنواره ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع ‌رسانی اینترنتی استان به ‌همراه ضمایم استانی نشریات سراسری است تا با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کنند.
 
عمران خودآموز با بیان اینکه این جشنواره دارای ٣٥ محور است، افزود: علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده خود را در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، گزارش و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
خوداموز ادامه داد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، آثار برتر و رسانه‌های فعال در هر یک از بخش‌ها معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.
 
خودآموز محورهای این جشنواره را گفتمان ‌سازی و فرهنگ ‌سازی در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، گسترش فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فرهنگ نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حماسه عظیم اربعین حسینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، تبیین دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظلله العالی)، رد و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی، صیانت از فرهنگ عامه، پاسداشت زبان و ادب فارسی اعلام کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.