آبادان؛

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر

آئین معنوی اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: همزمان با ایام البیض آئین معنوی اعتکاف با حضور خواهران و برادران ایمانی در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل رویوران ، با تبریک ایام فرخنده ماه رجب و ولادت فرخنده حضرت امام هادی(ع) و حضرت علی‌اصغر(ع) افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام البیض آئین معنوی اعتکاف با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مومن و انقلابی در مساجد خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج مسجد در شهر خرمشهر میزبان معتکفان خواهند بود که خواهران و برادران ایمانی در این مساجد به راز و نیاز با خداوند متعال می‌پردازند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر به معرفی مساجد این شهر برای حضور معتکفان پرداخت و بیان کرد: مسجد جامع خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مساجدی است که برای اعتکاف خرمشهری‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در ایام البیض برادران در شبستان مسجد جامع خرمشهر و خواهران نیز در شبستان غدیر این مسجد معتکف می‌شوند و به عبادت و مناجات با خدای تبارک و تعالی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام رویوران به برخی از برنامه‌های جنبی اعتکاف در خرمشهر اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های هفت مبلغ از حوزه‌های عملیه خرمشهر در بین معتکفان حضور می‌یابند و در زمینه‌های مختلف به سخنرانی می‌پردازند.

وی برای گزاری جلسات قرائت قرآن و محافل انس با قرآن را از برنامه‌های مهم اعتکاف در مساجد خرمشهر عنوان کرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محبوب خرمشهر نیز به صورت مستمر در جمع معتکفان خرمشهری حضور می‌یابد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر یادآور شد: همچنین حجت‌الاسلام عادل‌پور، امام جمعه مینوشهر نیز در جمع معتکفان خرمشهر حضور می‌یابد و برای آنان سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.