ساری،

ثبت نام رایگان دانشجویان و طلاب در مراسم معنوی اعتکاف

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل گفت: دانشجویان و طلاب به صورت رایگان می‌توانند معتکف مسجد امام سجاد(ع) آمل شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم بناگر از برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد امام سجاد(ع) آمل خبر داد و افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ویژه برادران به همت کانون فرهنگی هنری سجادیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام از معتکفین از 15فروردین آغاز و تا 20 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ستاد برگزاری اعتکاف سازمان تبلیغات اسلامی آمل از یاری کنندگان برگزاری این مراسم معنوی است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل با عنوان اینکه حجت الاسلام علیزاده، نورمحمدیان و نظافتی به‌عنوان روحانیون معتکف در این مسجد حضور دارند، فزود: همچنین داوود بهمنش و جاوید قلی‌زاده نیز قرائت قرآن و مداحی سه روز اعتکاف در این مسجد را عهده دار هستند.

بناگر با اشاره به اینکه دانشجویان و طلاب برای حضور در این مراسم معنوی به صورت رایگان ثبت‌نام می شوند، گفت: معتکفین آملی امسال 22، 23 و 24 فروردین ماه را میهمان سفره‌های افطار و سحر مسجد امام سجاد(ع) هستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار