رشت؛

رتبه نخست سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور

سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی این وزارتخانه شد.

قاسم مصفا افزود: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی این مرکز در  فصول پاییز و زمستان ١٣٩٥، پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

وی گفت: در بخش پرتال، استان گیلان به همراه استان های سمنان و خراسان های رضوی و شمالی با کسب نمره ١٠٠ به عنوان برترین پرتال های استانی شناخته شدند.

در بخش عملکرد خبری نیز پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بعد از استان های فارس، خراسان رضوی، ایلام و سمنان به رتبه پنجم دست یافت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: همچنین سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار ١٥٠٢ خبر در سال ٩٥ در این بخش نیز پس از استان های اصفهان، فارس، سمنان، تهران و مازندران، رتبه ششم را کسب کرد.

قاسم مصفا اعلام کرد: تعداد اخبار منتشر شده در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سال گذشته نسبت به سال ٩٤ از رشد ٥١ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت:در  سال ٩٥، تعداد ١١٩ گزارش تصویری نیز در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شده است.

قاسم مصفا تصریح کرد: بر اساس اطلاعات سایت جهانی الکسا (بررسی رنکینگ سایت ها)، پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان پربازدیدترین زیرپرتال استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.