برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان؛

زنگنه به مجلس احضار شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور بیژن نامدار زنگنه برای پاسخ به سؤالات 14 نماینده ، در صحن علنی امروز مجلس خبر داد.

زنگنه به مجلس احضار شد
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده انتخابی سؤال کننده از وزیر نفت و  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به مجلس احضار شده و امروز در صحن علنی به سؤالات 14 نماینده پاسخ خواهد داد.

وی در تشریح سؤالات در نظر گرفته شده از جانب نمایندگان برای پرسش از وزیر نفت گفت: سؤالات نمایندگان از زنگنه در خصوص IPC  و تعهداتی است که وزارت نفت در قبال دانشجویان دانشگاه صنعت نفت دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: علی‌رغم وجود اشکالات متعدد در IPC (قراردادهای نفتی جدید) وزارت نفت به جای اصلاح ، آماده اجرای آن بوده و کار را تمام شده می داند.  متأسفانه رئیس مجلس هم در این رابطه با دقت کامل عمل نکرده است که این موضوع در آینده باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

حاجی دلیگانی گفت: متأسفانه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت علی‌رغم تعهد وزارت نفت مبنی بر به کار گیری آنها همچنان با کارشکنی هایی مواجه هستند،که وزیر نفت در این باره پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار