شیراز؛

خدمات رسانی نورآوران سلامت به 5 هزار نفر

5 هزار نفر، از خدمات نورآوران سلامت به صورت رایگان بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت با بیان اینکه اجرای "نورآوران سلامت" برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم با حضور متخصصان است افزود: در سال 95 در سه شهرستان محروم استان نزدیک به 5 هزار نفر، از خدمات نورآوران سلامت، به صورت رایگان بهره مند شدند.

 
وی با اشاره به اینکه این خدمات بالغ بر 6 میلیارد تومان بوده است ادامه داد: گروه هدف این طرح دانش آموزان و افراد بالای 40 سال هستند و این طرح امسال نیز در چهار اردو برگزار می شود و نخستین اردو در اقلید پیش بینی شده است.
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس به اجرای طرح شورای عالی خیرین استان فارس اشاره کرد و افزود: با پیشنهاد و دعوت مجمع خیرین تامین سلامت فارس به سایر مجامع خیرین استان، مقرر شد تشکیلاتی ایجاد شود که هر کس در هر زمینه ای قصد کار نیک داشته باشد به این مکان مراجعه کند، این شورا مکانی برای مراجعه مردم برای انجام کار خیر و همچنین رسیدگی و پیگیری مسائل مربوط به مجامع خیرین استان به صورت تجمیع شده است و به صورت هیات امنایی با حضور تمام مجامع خیرین اجرا می شود.  
 
دکتر رامجردی، ادامه داد: پارسال 152 تفاهم نامه به ارزش 103 میلیارد تومان با نیکوکاران امضا شده است که بخش های عمرانی با 64 تفاهم نامه، اهدای ملک با 24 تفاهمنامه و تجهیزات پزشکی با 29 تفاهم نامه، بیشترین درصد را شامل می شود و از این 103 میلیارد تومان، حدود 50 میلیارد و پانصد میلیون تومان، محقق شده است.  
 
وی بیان کرد: مراکز درمانی با 17 و 6 دهم میلیارد تومان، بیشترین حجم کمک را به خود اختصاص است و مراکز بهداشتی با پنج و هفت دهم میلیارد تومان، مراکز آموزشی با پنج و نیم میلیارد تومان و مراکز اورژانس با چهار و نیم میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند؛ همچنین دو میلیارد تومان به بیمارستان های غیردولتی کمک شده است.  
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، عمده ترین کار مجمع خیرین را پیشبرد تفاهم نامه ها اعلام کرد و افزود: در زمینه جذب نیکوکار، مردم اگر با خبر شوند آماده کمک هستند.
 
دکتر رامجردی، از همکاری بیش از 2 هزار نیکوکار با این مجمع طی 15 سال فعالیت آن خبر داد که در همین راستا، سند تنظیم کرده اند و گفت: البته نیکوکاران بسیاری نیز در جاهای مختلف کمک می کنند و ما از آن ها اطلاع نداریم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار