شیراز؛

راه اندازی مجمع خیرین سلامت اجتماعی

مدیرکل بهزیستی فارس از راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به تلاش ‌های بهزیستی برای توانمند سازی و حل مشکل اشتغال مددجویان گفت: بهزیستی بیش از 180 خدمت ارائه می ‌کند اما با توجه به مشکلات فراوان موجود در بحث اشتغال، حجم اعتبارات بهزیستی پاسخگوی مشکلات متعدد ناشی از آن نیست، و در همین راستا بنا داریم مجمع خیرین سلامت اجتماعی یا مجمع خیرین بهزیستی را ایجاد کنیم تا کانونی برای تجمیع و هدایت کمک‌ های خیرین نیک‌ اندیش باشد.
موسوی ادامه داد: در زمینه پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی مواردی مانند طلاق، اعتیاد، فرار از منزل، خودکشی و آزارهای خانوادگی مدنظر است و همچنین در بحث پیشگیری از معلولیت ‌ها مراکز مشاوره ژنتیک فعال هستند.
او خاطرنشان کرد: بهزیستی علاوه بر توانبخشی و مسائل مرتبط با اقتصاد خانوار و توانمندسازی، در بحث آموزش و دسترسی به خدمات اجتماعی برای معلولان، سالمندان و بیماران ذهنی و روانی نیز فعالیت ‌های گسترده ‌ای دارد.
مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد: مهد های کودک، حمایت از خانواده ‌های نیازمند، بی‌سرپرست و بد سرپرست، نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ارائه خدمات به آسیب‌ دیدگان اجتماعی از مواردی است که در زمره فعالیت ‌های بهزیستی قرار دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.