شیراز؛

خریداری 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی با مشارکت نیکوکاران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از خریداری 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی با مشارکت نیکوکاران سلامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در زمینه کمک های نیکوکاران، اظهار کرد: با مشارکت خیران، 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی خریداری شده است و طرح های عمده ای که از پارسال آغاز شده در حال اجرا است.

 
وی ادامه داد: بیمارستان سرطان جنوب که با کمک پانزده میلیارد تومانی نیکوکاران و با حمایت سازمان اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال ساخت است؛ بیمارستان رسول اعظم(ص) با 6 هزار مترمربع زیربنا در حال اجرا است و مراحل ساخت بیمارستان حاج امیر کریمی در بلوار احمدبن موسی(ع) نیز آغاز شده است.  
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس همچنین از پیگیری مسائل مربوط به ساخت بیمارستان بانوان خبر داد و یادآور شد: هم اکنون طرح ساخت درمانگاه تخصصی حضرت زینب(س) واقع در بیمارستان حضرت زینب(س) در حال اجرا است.
 
دکتر رامجردی گفت: در بحث های حمایتی دو بحث بیماران نیازمند و دانشجویان را داریم، در اقامتگاه های همراه بیمار که به کمک نیکوکاران ساخته شده است بیش از 6هزار نفر اسکان داده شده اند، همچنین اقامتگاه بیمارستان شهید فقیهی نیز در مدت 15 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.  
 
او ادامه داد: نخستین اولویت مجمع، تکمیل طرح های در حال ساخت و دومین اولویت بحث حمایت از بیماران است، که در تلاش هستیم تا تعداد زیادی مراکز خدمات جامع سلامت برای پیشگیری از بیماری ها راه اندازی کنیم و در سال گذشته نیز، 15 مرکز خدمات جامع سلامت راه اندازی شده است.  
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، با اشاره به در حال ساخت بودن مرکز درمان بیماران مزمن، بیان کرد: این مرکز 600 تخت دارد و برای بیمارانی ساخته می شود که در بیمارستان ها نمی توان برای آنها کاری انجام داد و در منزل هم امکان نگهداری ندارند، این مرکز سه وظیفه نگهداری از بیماران، ارائه خدمات به بیماران و مراجعه به منزل بیماران برای ارائه خدمات را بر عهده دارد.  
 
دکتر رامجردی با اشاره به راه اندازی سامانه مشاهده نیاز، به نشانی http://ksf.sums.ac.ir، گفت: 10 اولویت نخست در این سامانه مشخص می شود تا افراد نیکوکار با مراجعه به این سامانه بر اساس تقسیم بندی های مختلف، نیازها را مشاهده کنند و کمک های خود را به مجمع ارائه کنند؛ همچنین پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین تامین سلامت برای کسب اطلاعات بیشتر، به نشانی http://khayerinsalamatfars.sums.ac.ir در دسترس مراجعان است.  

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.