شیراز؛

امضاء تفاهم نامه ساخت بیمارستان هزار و 400 تخت خوابه در شیراز

در آستانه بهار و میلاد پربرکت حضرت زهرا(ص) عملیات اجرایی ساخت بیمارستان هزار و400 تخت‌خوابی محمد رسول الله(ص) شیراز به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت بیمارستان جدیدی در شیراز با عنوان بیمارستان 1400 تختخوابی محمد رسول الله(ص) در بلوار حسینی الهاشمی منعقد شد.
 
ایمانیه افزود: با همت استاندار فارس، شورای اسلامی و دیگر مسئولان زمینی در بلوار حسینی الهاشمی به ساخت این بیمارستان اختصاص یافت و امروز با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تفاهم‌نامه ساخت این بیمارستان به امضا رسید.
 
وی این اقدام را حاصل تفاهم قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان‌های بزرگ در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: پیش از این پروژه ساخت این بیمارستان به نمایندگانی از کره سپرده شده بود که با توجه به پایان مهلت قرارداد پیشین و تحقق نیافتن این امر، از توان نیروهای داخلی استفاده شد.
 
ایمانیه از پیش‌بینی ساخت این بیمارستان در مدت سه سال آینده خبر داد و تصریح کرد: برای هر تخت بیمارستانی به طور متوسط، 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در این بیمارستان جدید، هزینه هزار تخت را وزارت بهداشت و دانشگاه تقبل کرده و 400 تخت نیز با همت نیکوکاران سلامت تامین می‌شود.
 
وی مجموع این اعتبار را 700میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: تجهیزات این مگاهاسپیتال، باید پیشرفته باشد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از احداث 41بیمارستان در سراسر استان فارس، خبر داد و اظهار داشت: از این جمله می توان به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، بیمارستان اعصاب و روان، بیمارستان رسول اعظم(ص)، بیمارستان حاج امیر کریمی، بیمارستان میانرود و بیمارستان محمد رسوال الله(ص) اشاره کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.