عبدالله‌عبدالله: در زمینۀ بهبود معارف تلاش می‌کنیم

عبدالله عبدالله رییس اجرایی افغانستان در دیدار با بزرگان و باشنده‌گان ولسوالی کامدیش ولایت نورستان، مشکلات امنیتی این ولسوالی را مورد بررسی قرار داد.

در زمینۀ بهبود معارف تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، رییس اجراییه افغانستان گفت که رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص تامین امنیت وظیفه اساسی حکومت است و در این زمینه برعلاوۀ تدابیر امنیتی در سطح ولایت به مسوولان امنیتی هدایت می‌دهد تا اقدامات لازم را روی‌دست گیرند.

بزرگان ولسوالی کامدیش ولایت نورستان گفتند که راه‌های مواصلاتی این ولسوالی با تهدیدات امنیتی مواجه بوده و به این دلیل باشنده‌گان محل در جریان عبور و مرور با مشکلات جدی روبه‌رو‌ هستند.

همچنان آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که در مورد تقویت معارف و بورسیه‌های تحصیلی به این ولسوالی نیز توجه خاص را مبذول دارد.

سپس رییس اجراییه کشور وعده سپرد که به مسوولان امنیتی وظیفه می‌سپارد که تدابیر لازم امنیتی را در این ولسوالی اتخاذ کنند و برعلاوه آن این موضوع را در شورای امنیت نیز مطرح می‌کند تا به صورت همه‌جانبه بررسی شود.

همچنان عبدالله عبدالله به بزرگان این ولسوالی اطمینان داد که در زمینه معارف و اعطای بورسیه‌های تحصیلی به جوانان واجد شرایط این ولسوالی شخصاً تلاش می‌ورزد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.