شهرکرد؛

پیگیری مسائل چهارمحال‌وبختیاری در نشست با مسئولان کشوری

در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با مسئولان کشوری، مسائل استانی در حوزه‌های مختلف پیگیری شد.

پیگیری مسائل استانی در نشست با مسئولان کشوریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با مسئولان کشوری در تهران، برخی مسائل استانی در حوزه‌های مربوطه پیگیری شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ در دیدار قاسم سلیمانی استاندار با سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، درخصوص ایجاد طرح‌های اشتغال زا برای افراد تحت پوشش این نهاد در استان بحث و تبادل نظر و مقرر شد کارگروه مشترکی در این زمینه ایجاد گردد.
 
همچنین در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان پیگیری شد.
 
محمد خالدی سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشت.
 
بر اساس این گزارش؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری و محمد خالدی سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان را پیگیری نمودند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور هم بر اهمیت توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه در استان تأکید کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.