شهرکرد؛

پیگیری مسائل استانی در نشست با معاونان رئیس جمهور

مسائل استان چهارمحال و بختیاری در نشست استاندار با معاونان رئیس جمهور پیگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ در نشست امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ استاندار چهارمحال و بختیاری با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون پارلمانی رئیس جمهور در تهران، در مورد مسائل استان گفتگو و تبادل نظر شد.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تقدیر از توجه ویژه این سازمان در تخصیص اعتبارات به استان، از وی برای سفر به استان در ابتدای سال آینده دعوت کرد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت یازدهم نیز در این نشست، از عملکرد شاخص و ارزشمند استاندار چهارمحال و بختیاری و همکاران دولت در استان قدردانی نمود.

همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با علی اکبر حاج محمدی مشاور اجرایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ضمن پیگیری تخصیص اعتبارات استانی و تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته، خواستار توجه ویژه در این زمینه شد.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز موضوعات مختلف حوزه مربوطه را طرح و پیگیری کرد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور هم از زحمات استاندار و مجموعه همکاران در تحقق اهداف دولت در استان تقدیر نمود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار