دایی: سایپا از تک موقعیت خود به گل رسید/ پول آب معدنی هم نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی متعادلی از سوی دو تیم شاهد بودیم و سایپا از تک موقعیت خود توانست به گل برسد.

دایی: سایپا از تک موقعیت خود به گل رسید/ پول آب معدنی هم نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی درباره شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد:  به نظرم این بازی در نیمه اول خیلی متعادل بود و دو تیم کار خاصی نکردند و در نیمه دوم بازی بهتری از سو ی دو تیم شاهد بودیم. در این نیمه سایپا از تک موقعیت خود به گل رسید.

دایی با بیان اینکه  تیم نفت موقعیت‌های زیادی داشت اما از آنها استفاده نکرد، تصریح کرد: تیم حریف یک موقعیت به دست آورد و آن را گل کرد. ما محمد قاضی، ارسلان مطهری و اکبر صادقی را نداشتیم که عدم حضور آنها از قدرت تیم ما کم کرد. به نظر من اگر بازی مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود. به هر حال باید به بازی بعد فکر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسائل مالی در توقف روند نتیجه‌گیری تیم نفت تأثیر داشته است یا خیر، اظهار داشت: به طور حتم  این مشکلات در نتایج تیم تأثیرگذار بوده است. ما مانند تیم‌های دهه 60 تیم‌داری می‌کنیم و بازیکنان امروز با ماشین‌های شخصی خود به ورزشگاه آمدند. ببینید در فوتبال جهان چه می‌گذرد، آن وقت ببینید در فوتبال ما چه اتفاقاتی می‌افتد. ما حتی پول آب معدنی نداریم و در مجموع مشکلات زیادی داریم.

دایی با اشاره  به اینکه هیچ‌کس در باشگاه نفت پاسخگو نیست، تصریح کرد: چنین مشکلاتی خنده‌دار است و تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. اگر شما جایی گیر کنید آن را به کسی می‌گویید، اما ما کسی را نداریم که مشکلات‌مان را با او درمیان بگذاریم. چنین چیزی واقعاً عجیب و غریب است. ما حتی نتوانستیم به خاطر اردوی اردبیل پولی بدهیم. اتفاقاتی رخ داده است که ما به خاطر همین بازی کردن می‌آییم. ما هیچ پشتوانه مالی نداریم و نمی‌دانیم این مشکلات را با چه کسی درمیان بگذاریم. شما یکی را معرفی کنید که به این کارها رسیدگی کند!

وی با بیان اینکه بازیکنانش مدتی از جیب خود برای تیم هزینه می‌کردند، خاطر نشان کرد: بازیکن من پیش از اردوی اردبیل رباط صلیبی پاره کرد، پس از‌ آن عمل کرد و اکنون  هم بازی می‌کند.  متأسفانه پول عمل این بازیکن را به او پرداخت نکردند. بازیکنان برای دل خود بازی می کنند. هیچ جای دنیا چنین چیزی نمی‌بینید. این تیم با این شرایط که همه آن را ول کردند باید سقوط می‌کرد نه اینکه در اینجای جدول باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خدارو شکر
اینهمه پول بیت المال رو گرفتید چی گیر بیت المال اومد؟
گویا مخترعین و محققین سالهاست که بودجه شان را به شما میدن با این تفاوت که مخترعین برای کشور سرمایه ماندگار می ارند شما برای خودتان سرمایه اید.بهر حال دوره برنده شدن هم تمام میشه
نتیجه
بسیاری از دانشمندان کشور را ترک کردند تا ما باشیم که حق را رعایت کنیم و به اونها احترام عملی بگذاریم نه فقط پشت تریبون شعار بدیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
چون پول نیست //رییس ندارید اگه پول بود// صد تا رییس پیدا میکردید
آخرین اخبار