بهره برداری 3 هزار ميليارد تومان در سفر رييس جمهور به مازندران

بهره برداری و عمليات بيش از 3 هزار ميليارد تومان طرح در سفر رييس جمهور به مازندران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربيع فلاح جلودار٬ استاندار مازندران گفت: دكتر روحانی، رييس جمهوری، روز سه شنبه 22 فروردين 96 به منظور افتتاح 2100 ميليارد تومان طرح و آغاز عمليات اجرايی 900 ميليارد تومان طرح در بخش های مختلف به مازندران سفر می کنند.

وی افزود: پارسال از همه فرصت ها، ظرفيت ها و امكانات استان برای پيگيری امور جاری و توسعه ای استان بهره گيری شد و مجموعه پرتلاش مديريتی مازندران، دستگاه های اجرايی، نهادهای مختلف، قوای مقننه و قضاييه و تلاشگران بخش خصوصی نهايت اهتمام خود را راستای عملی کردن سياست های اقتصاد مقاومتی بكار بردند.

استاندار مازندران با بيان اينكه بر اساس آمار مراجع بالادستی كشور، مازندران در سال 95 همواره رتبه نخست تا سوم را در اجرای سياست هاي اقتصاد مقاومتی دارا بوده است گفت: پارسال 54 طرح و طرح در زمينه اقتصاد مقاومتی در قالب برش استانی در مازندارن اجرا و پيگيری شده است.

رييس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی، توليد – اشتغال، افزود: مازندران برای تداوم اجرای فرامين مقام معظم رهبری در سال 96 آمادگی كامل دارد و تنها با تلاش مضاعف، برنامه ريزی و اقدام و عمل می توان اين سياست ها را تحقق بخشيد.

ربیع فلاح گفت : 52 هزار شغل پارسال در مازندران ايجاد و بيش از 100 درصد تسهيلات بسته رونق توليد در مازندارن جذب شده است.

وی با اشاره به اينكه مهم ترين دغدغه اشتغال استان، اشتغال دانش آموخته هاست، افزود: ميانگين آمار بيكاری در مازندران در پايان سال 94 در مازندران 12.1 درصد و در پايان سال 95 اين رقم 11.6 درصد بوده كه نشانگر توفيق نسبی استان در ميان ديگر استان های كشور در اين راستاست.

استاندارمازندران گفت : 200 ميليارد تومان تسهيلات كشاورزان و باغداران خسارت ديده از سرمای پاييز سال 95 به استان ابلاغ شده كه به زودی برای پرداخت به بانک ها ابلاغ می شود.

ربیع فلاح افزود: 30 ميليارد تومان كمك بلاعوض در اين خصوص به كشاورزان و باغداران از سوی هيات دولت در كوتاه ترين زمان پرداخت شد.

وی با بيان اينكه 5200 طرح نيمه تمام به ارزش 4500 ميليارد تومان در مازندران در دولت تدبير و اميد به بهره برداری رسيده است، گفت: 105 ميليارد تومان اعتبار جديد برای شهرداری های استان در بخش های مختلف دریافت شد كه به صورت متوازن توزيع خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.