5 روز تا میزبانی مازندرانی ها از رئیس جمهور

رئیس جمهور سه شنبه آینده به مازندران سفر می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فلاح جلودار استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با بیان این که طرح های اولویت دار به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور سه شنبه در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود بازدید از غرب مازندران و دیدار با نخبگان استان را از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد.

همچنین از آمادگی برای پرداخت غرامت باغداران خسارت دیده از برف پارسال در مازندران از روز شنبه خبر داد و افزود: 200میلیارد تومان به خسارت دیدگان برف استان غرامت پرداخت می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این نشست تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران را 18 هزار و 286 نفر اعلام کرد و گفت: 257 نفر از ثبت‌نام کنندگان برای حضور در انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا تا دیروز انصراف دادند.

یونسی افزود: یک هزار و 41 نفر از ثبت نام کنندگان زن و مابقی مرد هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این که تعیین صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات از امروز آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد، از به‌کارگیری 50 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در استان نیز خبر داد.

نماینده شهرستان های نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: 23 نماینده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات اقتصادی و بنگاه های تولیدی و صنعتی مازندران و تصمیم برای رفع این معضلات روزهای 24 ،25 و 26 فروردین ماهبه مازندران سفر می کنند.

اسماعیلی برگزاری همایش فرماندهی اقتصادی استان در شهرستان نور را از دیگر برنامه های سفر اعضای کمیسیون اقتصادی به مازندران دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.