شاه‌نشین در جمع خبرنگاران:

برگزاری انتخابات الکترونیک در حوزه‌هایی که 7 و 9 کرسی دارند

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: آموزش متولیان انتخابات تا 25 اردیبهشت ادامه خواهد یافت و انتخابات الکترونیک را در حوزه‌های 7 و 9 نفره خواهیم داشت.

برگزاری انتخابات الکترونیک در حوزه‌هایی که 7 و 9 کرسی دارند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد محمودی‌شاه‌نشین در حاشیه همایش دبیران نظارت بر انتخابات شورای شهر در جمع خبرنگاران ضمن رونمایی از صندوق‌های الکترونیک انتخابات شورای شهر اظهارداشت: با استفاده از این صندوق‌ها امکان سوءاستفاده کاهش خواهد یافت و در هر شعبه 5 سیستم بنا به نیاز اضافه خواهد شد.
 
وی افزود: در هر شعبه سه صندوق رای الکترونیکی تعبیه می‌شود و 200 نفر می‌توانند رای دهند. این صندوق‌ها تصویر نامزد مورد نظر را نشان می‌دهد و به صورت آنلاین صحت مشارکت کنندگان را بررسی خواهد کرد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره مدت زمان آموزش متولیان انتخابات گفت: آموزش این متولیان تا 25 اردیبهشت ادامه خواهد یافت. ما در 150 شهر و 10 هزار شعبه انتخابات الکترونیک در حوزه های 7 و 9 نفره خواهیم داشت.

شاه نشین در پاسخ به سوال خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران درباره روند بررسی اعتراضات گفت: مبنای اطلاعات ما مراجع 4گانه است اما اگر اطلاعات دیگری هم باشد ان را بررسی خواهیم کرد. نامزدها اگر مشمول ماده 26 و 29 نباشند رد صلاحیت خواهند شد و در تاریخ 2 و 3 اردیبهشت این موضوع اعلام می‌شود. اگر در روستاها مستندات لازم برای اعتراض وجود داشته باشد نامزدها می توانند در مهلت تعیین شده مستندات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار