قزوین؛

اعلام بسته های جدید حمایت از تولید و ایجاد اشتغال به زودی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت : بسته های جدید حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در استان در آینده ای نزدیک اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛منوچهر حبیبی در اولین نشست برنامه ریزی مدیران اقتصادی استان برای تحقق شعار سال ، افزود : سال گذشته تلاش های خوبی صورت گرفت و امسال نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است .
 
اعلام بسته های جدید حمایت از تولید و ایجاد اشتغال به زودی 

وی ادامه داد : امسال  واحدهایی که در حال نصب تجهیزات و ماشین آلات است  و آمادگی  تولید را دارند  در اولویت حمایت دولت خواهند بود .

معاون استاندار تأکید کرد : طبق برنامه ریزی های بعمل آمده ، واحدهای نیمه فعال و تعطیل در حوزه های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، خدماتی  شناسایی شده است و حمایت های لازم از این واحدها در دستور کار قرار دارد .

حبیبی افزود : امسال 53 پروژه تولید انرژیهای پاک ، پروژه های دانش بنیان و حدود یکهزار نیروگاه خانگی خورشیدی در برنامه های حمایتی مدیریت اقتصادی استان قرار گرفته است و با ایجاد اشتغال در این زمینه ها گام های اساسی برای تحقق شعار سال برداشته خواهد شد .

وی اضافه کرد : جلسات کارگروه اشتغال ، توسعه صادرات غیر نفتی ، ستاد سرمایه گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین شورای بانک ها ، با سرعت و حجم بیشتری در سال جدید تشکیل می شود .

معاون اقتصادی استاندار با تقدیر از همراهی بخش خصوصی و بانکها در سال 1395 ، گفت : در سال جدید نیز به همراهی این مجموعه ها نیاز داریم .

وی بر اطلاع رسانی به موقع و دقیق اقدامات صورت گرفته تأکید کرد و افزود : باید واقعیت ها برای مردم اطلاع رسانی شود و مردم در جریان امور باشند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.