سمنان؛

8 طرح راهسازی به صورت متمرکز افتتاح شد

هشت طرح راهسازی لحظاتی قبل به صورت ویدئو کنفرانس توسط روحانی با اعتبار ۱۴۴میلیارد و ۸۱۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم گفت: افتتاح دو طرح پل روگذر و زیر گذر فرودگاه شاهرود مجهز به دو دهانه رفت و برگشت، طرح روزگذر و زیر گذر درجزین با اعتبار شش میلیارد تومان و در دو دهانه ورودی و خروجی، بهسازی مسیر شاهرود- آزادشهر به طول ۹۲کیلومتر و شاهرود-گرگان به طول ۳۰کیلومتر شامل روکش آسفالت در زمره این طرح ها هستند.

عباس آخوندی افزود: همچنین در حاشیه سفر یک‌روزه هیئت دولت طرح هایی مانند راه اصلی گرمسار- چنداب، تعریض و بهسازی و روکش آسفالت به طول ۹۰ کیلومتر به عنوان راه اصلی و سیستم های روشنایی آزادراه حرم تا حرم افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: خط راه آهن محلی تهران- ورامین-گرمسار به طول ۱۱۴کیلومتر با هدف تسهیل در رفت و آمد و افزایش تبادلات دانشجویی و سرمایه گذاری با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان دیگر پروژه افتتاح شده در استان سمنان بود که صبح امروز  پنج شنبه به بهره برداری رسید.

عضو کابینه دولت یازدهم همچنین اضافه کرد: این طرح می تواند ظرفیت خوبی را برای سرمایه گذاری، حمل و نقل و خدمات رسانی به زائران حرم رضوی از طریق استان سمنان مهیا کند.

سفر یک ‌روزه هیئت دولت به استان سمنان برای افتتاح ۱۸طرح عمرانی و اقتصادی از صبح پنج شنبه آغاز شده است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار