با حضور رئیس جمهور؛

افتتاح کارخانه خودروسازی فردا / صنعت خودروسازی دارای پیشرفت قابل قبولی است/ روزانه در کشور 5 کیلومتر ریل گذاری انجام می شود

رییس جمهور با اشاره به اینکه روزانه در کشور 5 کیلومتر ریل گذاری صورت می گیرد، گفت: این میزان ریل گذاری در کشور بی سابقه است.

افتتاح کارخانه خودروسازی فردا در سمنان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رییس جمهور کشورمان در حاشیه افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه های راهسازی استان سمنان در سالن یادگار امام(ره)  استانداری سمنان با اشاره به اینکه روزانه در کشور 5 کیلومتر ریل گذاری صورت می گیرد، گفت: این میزان ریل گذاری در کشور بی سابقه است.

رییس جمهور در ادامه افزود: تحولی که در ریل گذاری و نوسازی واگن ها هم اکنون در کشور انجام می شود باعث افتخار است.

روحانی تصریح کرد: این تحول برای اقتصاد، زیربنا و زیر ساخت ها و اقتصاد مقاومتی بسیار مهم  و برای پیشرفت کارخانجات و معادن سودمند است.

روحانی با اشاره به برقی شدن قطار محلی تهران- گرمساردر آینده نزدیک اظهار داشت: سرعت بالای 160 کیلومتر این قطار نقش موثری در کوتاه شدن مسیرها و جابجایی مردم خواهد داشت.

افتتاح کارخانه خودروسازی فردا

کارخانه خودروسازی فردا ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه خودروی کلاس B را داراست و برای 175 نفر اشتغالزایی کرده است.
 
این واحد خودروسازی با هزینه 112 میلیارد تومان از دوم بهمن ماه گذشته فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده بود و امروز به طور رسمی افتتاح شد و با حضور روحانی طرح توسعه این واحد صنعتی شامل سالن بدنه و رنگ آغاز شد.

گفتنی است سالن بدنه ظرفیت 10 خودرو و سالن رنگ ظرفیت 20 خودرو در هر شیفت را دارد و با هزینه 363 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته می شود.

در مراسم بهره برداری از این کارخانه وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان و صنعتگران استان سمنان رئیس جمهور را همراهی کردند.

رئیس جمهور در آئین افتتاح پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان سمنان با اشاره به رضایت استاندار خراسان رضوی از سرعت عمل امدادگران هلال احمر در زلزله مشهد گفت: عملکرد هلال احمر در زلزله مشهد مناسب بود.

همچنین رئیس جمهور در آئین افتتاح همزمان 17 پروژه عمرانی و زیرساختی استان سمنان با اشاره به اینکه دولت به تنهایی توان حل مشکل اشتغال را ندارد گفت: ۵۰۰ هزار نفر به بیکاران کشور اضافه شد.



رئیس جمهور وارد سمنان شد/ فرودگاه سمنان افتتاح شد

افتتاح 5 هزار هکتار آبیاری تحت فشار در استان سمنان توسط رئیس جمهور


8 طرح راهسازی به صورت متمرکز افتتاح شد

صنعت خودروسازی دارای پیشرفت قابل قبولی است

افتتاح 17 طرح عمرانی در استان با توسط رئیس جمهور

تولید اشتغال زا اولویت استان های کشور

سایت امداد هوایی هلال‌احمر سمنان افتتاح شد‌


انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار