زنجان؛

برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت گراميداشت هفته کاروکارگر

مدير رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت گراميداشت هفته کار وکارگر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مجتبی بازرگان در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کاروکارگر گفت: براساس شیوه نامه‌ای که از طرف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ازسال شده است کاملاً بصورت شفاف تمام برنامه‌ها و وظایف هریک از اعضای ستاد مشخص شده است.
وی افزود: برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی و ورزشی ابتدا تشکیل ستاد برگزاری مراسم هفته کاروکارگر می‌باشد که با حضور سازمانهای فرهنگی و هنری، نماینده کارگران و کارفرمایان، نماینده استانداری و صدا وسیما می‌باشد.
بازرگان با اشاره به اطلاع رسانی مراسم و برنامه‌های روزهای هفته کاروکارگر از طریق رسانه ها، از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارگران نمونه استان با همکاری واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و بخش تعاون خبر داد.
وی یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را برنامه ریزی به منظور سخنرانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و رؤسای ادارات شهرستانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرستان‌ها و حضور کارگران در نماز جمعه شهرستانهای استان عنوان کرد.
بازرگان با اشاره به برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای کارگر در تمامی شهرستان‌ها تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای استفاده کارگران و خانواده هایشان از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی استان بصورت رایگان یا با تخفیف مناسب انجام خواهد گرفت.
وی در پایان با بیان اینکه از کارگران نمونه و کارگران معلول و بازنشستگان تجلیل به عمل خواهد آمد، از برگزاری همایش توسط بسیج کارگری استان به مناسیت هفته کاروکارگر خبر داد.
 
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.