ساری،

خدمات رسانی پزشکان مازندران در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از خدمات رسانی مطلوب به 23 هزار و 800 بیمار نوروز در مراکز درمانی دولتی و خصوصی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید مظفر ربیعی گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم در تعطیلات نوروز دسترسی به پزشکان در بیمارستانها است، خوشبختانه ایام تعطیلات نوروزی همه پزشکان و همکاران کادر درمانی ، از 25 اسفند تا 15 فروردین شبانه روزی به بیماران خدمات رسانی کردند.

وی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور همکاران متعددی از معاونت های مختلف، مشاوران وکارشناسان بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی تشکیل و در در بیمارستان آیت الله روحانی مستقر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به 396 فقره بازرسی396 از اماکن عمومی افزود: 21 فقره تخلفات به دادگاه معرفی شدند.

ربیعی گفت :1500فقره ماموریت اورژانسی 5867 مورد ویزیت پزشک عمومی و تعداد1032 مورد ویزیت دندانپزشکی انجام شد که برای اولین بار ویزیت دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در بیمارستان آیت الله روحانی مستقر شد.

وی افزود: از این تعداد 3912 مورد بستری در بیمارستان ها داشتیم و شمار بیماران تصادفی هم 294 نفر بود که دو نفر فوت شدند وتعداد بیماران مسافر ومهمان هم که ویزیت و درمان شدند 2184 نفر بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.