قم؛

احداث14 مرکز فرهنگی و ورزشی و تفریحی

شهردار قم با تاکید بر اینکه احداث 14 مرکز فرهنگی و ورزشی تحولی در حوزه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در شهر قم ایجاد می‌کند گفت: این امکانات در تمام مناطق با اولویت مناطق محروم پیش‌بینی شده و امکانات جامعی در آنها در نظر گرفته شده است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در سال 96 گفت: برای امسال در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی، زیربنایی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی و... برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم.

وی به بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری در سال 96 اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما بر این است که تا پایان سال 96 حدود 5 کیلومتر از خط نخست مترو را راه‌اندازی کنیم.
شهردار قم با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری بر آغاز سریع حفاری خط دوم مترو است بیان کرد: فاینانس دو خط مترو در مراحل انتهایی است و برای آغاز عملیات اجرایی خط دوم مترو نیازمند اتمام روند جابجایی و انتقال دستگاه تی بی ام هستیم که به محض تکمیل این برنامه، حفاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 14 مرکز فرهنگی و ورزشی در قم کلنگ‌زنی می‌شود افزود: هشت مورد از این مراکز برای شهرداری و در هشت منطقه است، یک مورد برای کمیته امداد و پنج مورد نیز برای سپاه است که اقدامات اجرایی را به زودی آغاز خواهند کرد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه این امکانات تحولی در حوزه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در شهر قم ایجاد می‌کند تصریح کرد: این امکانات در تمام مناطق با اولویت مناطق محروم پیش‌بینی شده و امکانات جامعی را از جمله استخر در آنها دیده‌ایم.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.