ساری،

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی افزود: به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر دیروز اعمال شد.

وی با بیان اینکه تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر دیروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 فروردین ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است، گفت: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت نیز از محور كرج – چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران تردد انواع وسايل نقليه را از ساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه 18 فروردین ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام کرد.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پليس راه مستقر در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 17 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد تريلر، کاميون ها و کاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد کليه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار